Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

«Έχω κάνει τρiο και έχω πάρει μέρος σε oργια» Ποιά το είπε;; [φωτο]


Μας μαθαίνει τα μυστικά της κρεβατοκάμαράς της…Δεν έχει χρόνο για τους άντρες! Αυτό τουλάχιστον δηλώνει σε συνέντευξή της στο περιοδικό ZOO η Jodie Marsh και συμπληρώνει ότι για να της πάρει τα μυαλά ένας άντρας θα πρέπει να είναι κάτι ξεχωριστό.

«Το 2013 θα είναι μια πιο γεμάτη χρονιά από το 2012. Είναι τρέλα, είμαι τόσο πολυάσχολη που δεν έχω χρόνο για άντρες», δηλώνει η Marsh, ενώ δε διστάζει να κάνει αναφορά και στο ερwτικό της παρελθόν λέγοντας ότι έχει πάρει μέρος σε τρiο και σε oργια.

«Έχω κάνει όλα αυτά τα τρελά πράγματα, τώρα χρειάζομαι κάποιον να με συγκλονίσει».

Ας ελπίσουμε ότι ο καινούργιος χρόνος θα τής τον φέρει...



ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "«Έχω κάνει τρiο και έχω πάρει μέρος σε oργια» Ποιά το είπε;; [φωτο]"

Leave a reply