Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Πέτρος Γαϊτάνος: Δεν με ενδιαφέρει ...το σ3ξ


«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το σεξ. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Ποτέ δεν με ενδιέφερε. Σέβομαι τον έρωτα, αλλά προτιμώ περισσότερο ένα φιλί και ένα τρυφερό χάδι από το να υπάρξει αυτό που λέγεται σεξ» σχολίασε ο Πέτρος Γαϊτάνος στην συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.
Ο Πέτρος Γαϊτάνος επίσης αποκάλυψε για το θέμα γάμου: «Ευτυχώς δεν έχω φτάσει ένα βήμα πριν τον γάμο. Η οικογένεια είναι πολύ όμορφη, όμως θα έλεγα πως για μένα θα ήταν η πλήρης καταστροφή μου. Είμαι ένας άνθρωπος τελείως διαφορετικής προσέγγισης χαρακτήρα και αναγκών. Θα ήταν μία....ατομική βόμβα σε όλη μου την καλλιτεχνική, πνευματική και ανθρώπινη υπόσταση μου».
Τέλος σχολιάζει για τις δηλώσεις που έκανε στο παρελθόν για την Χρυσή Αυγή και που προκάλεσαν αντιδράσεις: «Δημοκρατία είναι ο καθένας να εκφράζει αυτό που αισθάνεται, ακόμα και αν αυτό είναι ακραίο, μέχρι το σημείο βέβαια που δεν θίγεται η ανθρωπιά, η ανθρώπινη υπόσταση και η κοινωνία. Πολλοί μου λένε 'Γεια σου Πέτρο! Είμαστε μαζί Χρυσή Αυγή' και απαντώ σε όλους 'Δεν είμαι Χρυσή Αυγή, ούτε ανήκω σε κανένα κόμμα'. Εγώ, όποτε το αισθάνομαι, λέω τα υπέρ και τα κατά των πραγμάτων που βλέπω γύρω μου».
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Πέτρος Γαϊτάνος: Δεν με ενδιαφέρει ...το σ3ξ"

Leave a reply