Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

ΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ KAI ΕΧΘΡΙΚΕΣ- ΕΓΓΡΑΦΑ - ΒΙΝΤΕΟ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ TA KOMMATA ΩΣ ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ KAI ΕΧΘΡΙΚΕΣ...
Ημερομηνία: ……...................... ΚΑΤΕΠΙΓΩΝΤΟΣ, ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ………………………….……........ Όνομα…………………….......................Επώνυμο…………………………..................... Όνομα…Πατρός........................................... Όνομα Μητρός ………………....................... Διεύθυνση……...................................................................................................................... Περιοχή ........................................................................................ Τ.Κ. ................................ Αριθμός Ταυτότητας ...............................Αρχή Έκδοσης.................................... Ημερομηνία Έκδοσης .................................Ημερομηνία Γεννήσεως............................ Επάγγελμα. .....................….Υπηκοότητα ………................ Θρήσκευμα .................... ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ . ΠΡΟΣ τον….................................. ......(αρμόδιο εισαγγελέα)
Kαι προς : _ Κάθε αρμόδια Εθνική και Διεθνή Αρχή της προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Πολίτη, καθώς επίσης και των αρμοδίων Εκλογοδικείων αναλόγως. _Όλα τα Γενικά Επιτελεία Ενόπλων Δυνάμεων, προκειμένου να ενημερωθούν επίσημα όλοι οι ανώτεροι Αξιωματικοί ότι ενσυνείδητα έχουν καταπατήσει τον Όρκο τους, τουλάχιστον από την 24–11–2011 και ότι θα θεωρηθούν εχθροί εάν δεν σταματήσουν άμεσα να υπακούουν στις εντολές των Πολιτικών προϊσταμένων τους, οι οποίοι από την 24–11–2011 κατηγορούνται επίσημα από την Ελληνική Δικαιοσύνη για Εσχάτη Προδοσία. 2. Κάθε Αρχή αρμόδια για την προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και του πολίτη, εθνική και διεθνές αρχή, επίσης και των αρμοδίων εκλογοδικείων αναλόγως .Καθώς και πρός την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών . ΕΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ, ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ στις( 6 Μαΐου 2012kai 17\6\2012), αν και γνωρίζουν ότι εκείνη η πράξη των θα είναι παράνομη, αντεθνική, απάνθρωπη, φασιστική και εχθρική προς την πατρίδα των, των συμπολιτών των ακόμη και των ιδίων παιδιών και εγγόνων των,δέν θα διστάσουν να προβούν σε αυτήν (και με την έτοιμη δικαιολογία ότι δήθεν δεν γνώριζαν ) να την φέρουν σε πέρας.. Με το όνομά τους και την παρουσία τους θα οποία θα καταγραφούν (και τουτο θα επιβεβαιώνεται) στα τηρούμενα εκλογικά βιβλία ως θετικά συμμετεχόντων και ότι άσκησαν εκλογικό δικαίωμα (Δήθεν νόμιμο). Σας ενημερώνω εμπρόθεσμα , ότι τόσο Εγώ , αλλά και όλοι οι νομοταγείς συμπολίτες μου, δεν θα απέχουμε αλλά θα είμαστε και εμείς εκεί και θα ζητήσουμε έγγραφη βεβαίωση, ότι δεν μετείχαμε. Ότι δηλαδή δεν ασκήσαμε τούτη εδώ τη φορά το εκλογικό δικαίωμα μας, ως συνειδητοποιημένοι νομοταγείς πολίτες δεν μετέχουμε σε εκλογές οι οποίες είναι εχθρικές και παράνομες. Επίσης δεν αναγνωρίζουμε εκλογικούς νόμους, νομοθετημένους σε περιόδους υποδούλωσης και κατοχής (όπως ετούτη εδώ όπου διανύουμε τώρα, στην πατρίδα μας εγώ και οι συμπολίτες μου), νόμους νομοθετημένους παράνομα από επίσημα κατηγορουμένους από την Ελληνική Δικαιοσύνη μάλιστα για έσχατη προδοσία, νομοθέτες , δεν αναγνωρίζουμε, αλλά καταδικάζουμε εκείνους τούς εκλογικούς νόμους κύριε πρόεδρε και που κακώς τα ονόματα των άνω κατηγορουμένων εκείνων αλλά τυχόν συναυτουργών των, θα ευρίσκονται μέσα στα ψηφοδέλτια των Εθνικών μας εκλογών. Θλίψη για την Δημοκρατία είναι τούτη η ημέρα για όλους μας κύριε πρόεδρε και για σάς. Είμαι σίγουρος .ότι δεν έχουμε τέτοιο δικαίωμα εμείς οι νομοταγείς τουλάχιστο πολίτες. Βεβαίωση, επίσημη θα πάρουμε εκείνη τη μέρα..Υπογεγραμμένη. Από τους εκεί υπεύθυνους της ( υπέρ των νομοταγών πολιτών, δημοκρατικής , ομαλής διεξαγωγής ,της όλης διαδικασίας εκείνης , αυτών των «Δημοκρατικών» εκλογών, των δήθεν, νόμιμων και φιλικών προς την πατρίδα και τους πολίτες της. επιφυλαόμεθα εγώ και οι συμπολίτες μου, για κάθε νόμιμο δικαίωμα. κύριε Πρόεδρε...............Κύριε Εισαγγελεύ. Σας ανακοινώνω πως από σήμερα σταματώ να την αναγνωρίζω την νυν Κυβέρνηση ως την νόμιμη Κυβέρνηση της Ελλάδος. Ως εκ τούτου, όχι μόνο δεν αναγνωρίζω καμία απόφαση της, κανένα ψήφισμα της και καμία εξουσία της, αλλά όλα τα άνω που απορρέουν από εκείνην, τα καταδικάζω και τα θεωρώ εχθρικά αναγνωρίζοντάς τα ως εχθρική εισβολή. Εμπρόθεσμα, σας ανακοινώνω επίσης ότι την Κυβέρνηση που θα προκύψει απο τούτες τις παράνομες εκλογές στις 6 Μαΐου 2012, δεν θα την αναγνωρίζω ούτε εκείνην ως νόμιμη ούτε ως φιλική προς την Πατρίδα μου και τους συμπολίτες μαυ. Καταγγέλλω την Κυβέρνηση και όλα τα συμμετέχοντα κόμματα (τα οποία όχι μόνο ενορχήστρωσαν και πραγματοποίησαν εκλογές που είναι παράνομες και κυρίως εχθρικές προς την Πατρίδα μου και τους συμπολίτες μου) για σύσταση, συναυτουργία, και από κοινού δράση με δόλο και πρόθεση προκειμένου να βλάψουν ανεπανόρθωτα την Πατρίδα μου τους συμπολίτες μου και εμένα τον ίδιο, για προσχεδιασμό, ενορχήστρωση εκλογών προδοτικών και παράνομων τόσο κατά τον Εθνικό οσο και κατάτον Διεθνή νόμο, όπου στις (6 Μαιου 2012 ή στις 17\62012) καλούμεθα εκ του καθήκοντος εγώ και οι συμπολίτες μου, να ασκήσουμε τα εκλογικά μας δικαιώματα ενσυνειδήτως.
Επίσης: Καταγγέλομεν για .Άμεση Συνέργεια και τους Ιερωμένους αυτούς συγκεκριμένα οι οποίοι δια του σφετερισμού της ιερής των θέσεως και καταχρώμενοι την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών που είχαν απέναντι στην θέση που εκείνοι υπηρετούν και στο Ελληνικό Σύνταγμα της Ελλάδος, συνέργησαν άμεσα με τους άνω υπόπτους για εσχάτη προδοσία πολιτικούς και οι οποίοι ενσυνείδητα και εν γνώση της ποινικά κολάσιμης πράξης, που με δόλο ενώπιον Θεού, διέπραξαν δια του μυστήριου της Ορκωμοσίας την οποία ατίμασαν ορκίζοντας την παράνομη κυβέρνηση που είχε συσταθεί από ποινικά διωκόμενους και κατηγορούμενους από την Ελληνική Δικαιοσύνη για εσχάτη προδοσία και η οποία δεν είχε ποτέ την Λαϊκή εντολή να κυβερνήσει και σχεδιάζουν να επαναλάβουν την ίδια ποινικά κολάσιμη πράξη, επίσης με δόλο και πρόθεση να νομιμοποιήσουν για νέα πράξη ορκωμοσία . Όπως ακριβώς είχα προ μηνών πράξη νομιμοποιώντας εις βάρος του Ελληνικού Λαού, παράνομη Κυβέρνηση η οποία θα προκύψει τις προσεχές ι ιδιόρρυθμες εκλογές, οι οποίες είναι παράνομες, απαράδεκτες και άκρως φασιστικές. • Κύριε Πρόεδρε, όπως κύριε εισαγγελεύς κύριε αρμόδιε: Σας στέλνω αυτή την δήλωση - καταγγελία - αίτηση για να σας ενημερώσω ως ελεύθερος Έλλην πολίτης , δεν αποδέχομαι την παράδοση της… εθνικής κυριαρχίας της χώρας μου χωρίς να ερωτηθώ. Καμία κυβέρνηση – και ειδικά μία ΜΗ εκλεγμένη - δεν έχει δικαίωμα να μου αφαιρέσει δικαιώματα που μου παρέχει το Σύνταγμα της Ελλάδας, χωρίς να με ρωτήσει. Για αυτό τον λόγο, αλλά και για ενα πληθος-σκασμό άλλες αντισυνταγματικές αποφάσεις που παίρνει αυτή η κυβέρνηση όχι μόνο χωρίς να έχει εκλέγει , αλλά πολύ περισσότερο έχει συσταθεί και προταθεί από κατηγορούμενους για εσχάτη προδοσίας. Καταθέτω σχετικό των πρακτικών της βουλής , απόσπασμα, το οποίο προσάπτω και επικαλούμαι, και απαιτώ εγώ και οι συμπολίτες μου να γνωρίζω όλα τα ονόματα που εμπλέκονται σε άμεση συνέργια και όλων των φυσικών αυτουργών που οι άνω Υπουργοί ευθύνονται για την προτροπή αυτών σε ποινικώς κολάσιμα αδικήματα, και μάλιστα τουλάχιστον 2 μήνες πριν πάω να ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα από την 24-11-2011,διότι : Αφού πρώτα διεβιβάσθη στη Βουλή από τον εντιμότατο ηθικά καταξιωμένο και γενναίο νύν υπουργό Δικαιοσύνης διαφάνειας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και που επίσημα ανακοινωθεί από τον επίσης εντιμότατο γενναίο και ηθικά καταξιωμένο αντιπρόεδρο της βουλής Κ. Αποστολάτο . Αμφότεροι αποδεκτοί σε έμενα και όλους τούς συμπολίτες μου γιά την ειλικρίνειά των και την αυτοθυσία των για την πατρίδα μας και ημών των πολιτών της, όπου δεν δίστασαν ούτε μπροστά στην ορατή απειλή του εχθρού, να μας ενημερώσουν και δεν σιώπησαν ,την δε 24-11-2011 (είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της Βουλής στη σελ.1985), ανακοίνωσε ο κ Αποστολάτος ότι: “Κυρίες και Κύριοι συνάδελφοι, έχω την τιµή να ανακοινώσω το Σώµα ότι ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων διαβίβασε στη Βουλή σύµφωνα µε το άρθρο 86 του Συντάγματος και του ν.3126/2003 ???? ποινική ευθύνη των Υπουργών, όπως ισχύει, δικογραφία κατά µελών της Κυβέρνησης.” Επίσης, Σύμφωνα με το δικαίωμα που μου δίνει το άρθρο 120 του Συντάγματος των Ελλήνων, (αλλά και το αναφαίρετο δικαίωμά μου ως ελεύθερος άνθρωπος ) εμού αλλά και όλων ημών των ευσυνείδητων συνανθρώπων συμπολιτών - συμπατριωτών να προασπίσουμε με οιονδήποτε τρόπο την ανθρώπινη υπόστασή και αξιοπρέπεια μας αλλά και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα που απορρέει από αυτην, όπου τούτη τη στιγμή απειλείται από τον εισβολέα και εχθρό και διοργανωτή τούτων των παράνομων και προδοτικών εκλογών δια των ομήρων του νυν κυβερνώντων αλλά και των επίσης ομήρων του που είναι όλα τα κόμματα, τα οποία δεν έχουν ακόμη προβάλει ουδεμία αντίσταση στον εισβολέα και που είναι απόλυτα σύμφωνα με τις αποφάσεις και τις εχθροπραξίες του εχθρού καθώς τον διευκολύνουν ενεργα ή παθητικα, Οφείλω: Να αντισταθώ με όποιο τρόπο μπορώ σε αυτή την μη νόμιμη κυβέρνηση και τους συνεργούς της όποιοι προς το παρόν είναι, και σε όλα τα εντός και εκτός βουλής κόμματα και κιν΄΄ηματα και λοιπά κομματικά μορφώματα ή πολιτικους φορείς και οργανισμούς . Έτσι, σας ενημερώνω πως από σήμερα και μέχρι την διεξαγωγή νόμιμων εκλογών προχωρώ στις παρακάτω δράσεις: 1_.Καταγγέλω προς το παρόν τους Ανώτερους Αξιωματικούς Ενόπλων Δυνάμεων, για καταπάτηση του Όρκου που έχουν δώσει ενώπιον Θεού και ανθρώπων «να φυλλάτουν πίστη στην Πατρίδα, να προστατεύουν το Λαό, να υπακούουν στο Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους», να μην υπακούουν σε εντολές ατόμων που γνωρίζουν ότι έχει ανακοινωθεί ότι είναι Υποπτοι για Εσχάτη Προδοσία, όπως Δημοσίως και επισήμως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Δικαιοσύνη αλλά και από την έδρα της Ελληνικής Βουλής,και το γνωρίζουν τουλάχιστον από την 24-11-2011 ότι αυτές οι εντολές πλέον πηγάζουν από τον εχθρό του Λαού και δίνονται σε Αξιωματικούς από επίσημα κατηγορούμενους ως ύποπτους εσχάτης προδοσίας. 2. Για ληστρική κλοπή του ίδρωτα-πλούτου του δικού μου, όπως και όλων των φορολογούμενων συμπολιτών μου ο οποίος από τις 24 – 11 – 2011, εξακολουθεί να τους συντηρεί στην επιβίωση των, μέσω των μηνιαίων απολαβών των έως και σήμερα. 3.Εγώ και οι συμπολίτες μου, θεωρούμε επικίνδυνους για την ασφάλεια και την ακεραιότητα των συνόρων της Πατρίδος μας όπως και την φύλαξη αυτής και των συνόρων της. Συνεπώς και για την δική μας ασφάλεια όλων ημών που ζούμε εντός των ορίων της Ελληνικής Επικρατειας και δέν αναγνωρίζω καμία -μα καμία- χρηματική οφειλή προς το κράτος που να την διαχειρίζεται αυτή η μη νόμιμη κυβέρνηση. _ Έτσι, 1. Σταματώ να πληρώνω οποιοδήποτε φόρο, είτε έμμεσο είτε άμμεσο. 2.Δεν αναγνωρίζω καμία οικονομική υποχρέωση προς δημόσια ή ιδιωτική υπηρεσία που να τελεί υπό τις οδηγίες της ανωτέρω Προδοτικής Κυνερνήσεως . 3.Δεν αναγνωρίζω καμία απόφαση εκτελεστικής αρχής που να τελεί υπό τις οδηγίες της –ειδικά όσον αφορά σε κατασχετές διαθέσεις, παραπάνω δράσεις μου θα γίνουν αποκλειστικά και μόνο από το καθήκον που μου επιβάλλει το άρθρο 120 του Συντάγματος. Οποιαδήποτε αξιολόγηση ή εκδίκαση αυτών των δράσεων υπό άλλο πρίσμα θα είναι παράνομη και καθεστωτική. Εγώ – και οι συμπολίτες μου – περιμένουμε την δικαίωση των προαναφερθέντων πράξεων μας και την αναγνώριση τους ως απόλυτα νόμιμες από μια κυβέρνηση που θα εκλέξει ο Ελληνικός Λαός μεσα από νόμμες και διαφανείς διαδικασιες . Από αυτήν περιμένουμε, επίσης, την αναγνώριση πως καμία ευθύνη δεν έχουμε για τις επιπτώσεις αυτών των πράξεων, όπως και την διαγραφή οποιασδήποτε ποινής μάς επιβληθεί από τις τωρινή κυβερνήση, ξέροωτας άλλωστε ότι οι εντολές προς αυτήν έρχονται πλέον απ τον εχθρό (τιμή μου θα είναι η κάθε ποινή από την παρούσα μη νόμιμη κυβέρνηση και εξαιτίας αυτών ή από όποια άλλη κυβερνηση προδοτικού χαρακτήρα τυχόν θα προκύψει από ετούτες τις παράνομες και άκυρες για μένα και τους συμπολίτες μου εκλογές. Φυσικά, κανένας κομματικός σχηματισμός δεν θα πάρει την ψήφο μας αν δεν μας εγγυηθεί πρώτα γραπτώς πως αναγνωρίζει τις προαναφερθείσες πράξεις μας ως πράξεις που έγιναν υπό το άρθρο 120του Ελληνικού Συντάγματος, και που σκοπό είχαν την επαναφορά της ειρήνης, της νόμιμης τάξης και της δημοκρατίας . Επισης καταγγέλλω το παράνομο και στημένο σκέλος των μάλιστα εθνικών εκλογών ετούτων, στα ψηφοδέλτια των οποίων παρανόμως και δολίως θα βρίσκονται ονόματα πολιτικών οι οποίοι κατηγορούνται επίσημα για εσχάτη προδοσία. Δεν αναγνωρίζω αυτές τις εκλογές, ούτε ως νόμιμες και ούτε ως έγκυρες . Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την εμπόλεμη πλέον (και κατοχική υπό του εισβολέως εχθρού και κατακτητή ) κατάσταση την οποίαν βρίσκεται τώρα η πατρίδα όπου σε εκείνες τις περιπτώσεις λογικό είναι πολλοί συμπολίτες μας να τελούν υπό ομηρία, .Έτσι ,δεν έχω από εσάς αλλά και τον θεσμό όπου υπηρετείτε τις ανάλογες απαιτήσεις όπου θα έπρεπε να είχα εν καιρώ Δημοκρατίας και ειρήνης . Σας ζητώ να κοινοποιήσετε ετούτες μου τις δηλώσεις –Αιτιάσεις σε αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες προπάντων σε διεθνείς αρμόδιες αρχές για την τήρηση των διεθνών συμφωνιών μεταξύ των κρατών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να τους γνωστοποιήσετε επίσης ότι, εγώ και οι συμπολίτες μου , και τώρα αλλά και μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας και την απελευθέρωση της πατρίδος , επιφυλασσόμεθα για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας. και εκ του παντός τυχόν υπευθύνου. Σας ευχαριστώ, κ. Πρόεδρε, για την υπομονή σας να με ακούσετε, κατανοώ πλήρως την θέση την οποίαν βρίσκεσθε και σας διαβεβαιώνω πως μπορείτε να επαφίεστε στην απόλυτα ανθρώπινη και πατριωτική μου συνείδηση.
http://www.oparlapipas.com

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "ΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ KAI ΕΧΘΡΙΚΕΣ- ΕΓΓΡΑΦΑ - ΒΙΝΤΕΟ"

Leave a reply