Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Kαι λίγο απο το twitter μου !!!


Κώστας Μητσοτάκης ‏@mitsotakis
Έχει λήξει το δίπλωμα μου από το 1955.

3ώ Κώστας Μητσοτάκης ‏@mitsotakis
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ και περιέχει την επιτυχία: Στο 131 ψάχνω πάλι να σε βρω μα με βρίσκει πριν να φέξει το 166. pic.twitter.com/kWVnXIxN

3ώ Κώστας Μητσοτάκης ‏@mitsotakis
Θα πω στην @stikoudikaterin που είναι και της δουλειάς να κάμουμε ένα ντουέτο για bonus track στο CD μου. pic.twitter.com/DZxuqpeM

3ώ Κώστας Μητσοτάκης ‏@mitsotakis
Έχω βαρύ πρόγραμμα σήμερα. Μια κηδεία και δύο μνημόσυνα.
https://twitter.com/mitsotakis/status/280263417951039488

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Kαι λίγο απο το twitter μου !!!"

Leave a reply