Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

ΤΩΡΑ - Αποκάλεσε τον Πάγκαλο "γαϊδούρι" και συνελήφθη

Στο Α.Τ. Βουλιαγμένης κρατείται αυτή την ώρα ένας πολίτης μετά από μήνυση που υπέβαλε εναντίον του ο κ.Θεόδωρος Πάγκαλος....

 Ο Κ.Ρ. επικοινώνησε με το enikos.gr και περιέγραψε το περιστατικό που οδήγησε στην σύλληψή του. Σύμφωνα με όσα μας είπε λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι είδε τον πρώην υπουργό στην λίμνη της Βουλιαγμένης και σχολίασε "Δείτε το γαϊδούρι που έχει το θράσσος να έρχεται και για μπάνιο", ο κ.Πάγκαλος τον πλησίασε "με το μπουρνούζι του" και του ζήτησε να επαναλάβει. 'Οταν ο πολίτης επανέλαβε όσα είχε πει ο πρώην υπουργός κάλεσε τον αστυνομικό της ασφάλειάς του ο οποίος ζήτησε τα στοιχεία του και όταν εκείνος αρνήθηκε κάλεσε την άμεση δράση.
"Αμέσως ήρθαν 5 περιπολικά της αστυνομίας και δύο μοτοσικλετιστές της ομάδας "ΔΙΑΣ" λέει ο Κ.Ρ.  και προσθέτει "Με έφεραν στο Α.Τ. της Βουλιαγμένης όπου ενημερώθηκα ότι ο κ.Πάγκαλος υπέβαλε μήνυση εναντίον μου,ρώτησα αν μπορούσα να υποβάλω κι εγώ μήνυση κατά του πρώην υπουργού και αν θα έμενε και εκείνος μαζί μου στο αστυνομικό τμήμα, "εμείς πάντως θα τον αναζητήσουμε" μου απάντησαν οι αστυνομικοί με τους οποίους δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί αντιλαμβάνονται και εκείνοι την αγανάκτησή μου ως πολίτη αυτής της χώρας" καταλήγει ο Κ.Ρ. εκφράζοντας ταυτόχρονα το παράπονο "Κανένας από τους ανθρώπους που βρίσκονταν στην λίμνη δεν αντέδρασε στην σύλληψή μου,μου έκανε τρομερή εντύπωση".

ΠΗΓΗ
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "ΤΩΡΑ - Αποκάλεσε τον Πάγκαλο "γαϊδούρι" και συνελήφθη"

Leave a reply