Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ ΝΕΑΡΗ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΗ ΤΖΙΑ "ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΟΒΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ"


Για διακοπές στο εξοχικό του σπίτι στη Τζιά βρίσκεται ο Θεοδωρος Πάγκαλος, αλλά η οργή του λαού ξεχειλίζει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί...

«Εχω διοριστεί μέσω ΑΣΕΠ, δεν τα φάγαμε μαζί, γιατί μου κόβετε τα λεφτά μου;» φώναξε κοπέλα από το διπλανό τραπέζι μόλις αντελήφθη την παρουσία του κ. Πάγκαλου. Αμέσως μετά, τον λόγο πήρε ο φίλος της, ο οποίος κατηγόρησε τον αντιπρόεδρο λέγοντάς του «ξεπουλάτε την πατρίδα», με τον Πάγκαλο να διερωτάται «εγώ τα κάνω, μόνος μου;». Η απάντηση ήρθε από τον νεαρό, ο οποίος του εξήγησε: «Είσαι μέρος του συστήματος».
gkourou.com
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ ΝΕΑΡΗ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΗ ΤΖΙΑ "ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΚΟΒΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ""

Leave a reply