Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Η COSMOTE ΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ SPAM ΜΕ ΧΑΜΟΥΡΟΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΣΩΘΕΙΤΕ...


"Με αφορμη την εκπομπη για τον ΕΟΠΠΥ στο extra3 θελω να πω οτι τα 5ψηφια ειναι το νεο νταβατζιλικι και πρεπει να τα ψαξεις Στεφανε και εξηγουμε.
Στις 29 Ιουλιου μου ερχετε ενα μνμ στο κινιτο που ελεγε.
"απο ΕΛΜΑ καλησπερα σε βρηκα στο facebook. Ειμαι παντρεμενη και αναζητω εχεμυθη γνωριμια με αξιολογο ατομο.
Αν ενδιαφερεσαι δινω τηλεφωνο.."
αυτο λοιπον μου ηρθε ετσι στο ακυρο! επειδη ειμαι στο χωρο του ιντερνετ χρονια ξερω πολλα κολπα που συμβαινουν εκτος οτι τη ψιλιαστικα τη δουλεια υπηρχε ενα αστειο στην υποθεση, εγω τηλεφωνο στο facebook φυσικα δεν εχω! αρα πως με βρικε?
μου βρωμαγε για σπαμ λοιπον. Το εψαξα στο ιντερνετ εψαξα για το 54787 τηλεφωνο που μου ηρθε το μνμ.
υπαρχουνε πολλες αναφορες
παιρνω λοιπον την Cosmote μου απανταει μια χωρις να εχει και τη καλυτερη ευγενεια οτι εγω πηρα καπου δηλαδη να με βγαλει ντε και καλα οτι χαμουρευομουνα τηλεφωνικος? δε ξερω αυτο που ξερω ειναι οτι μου λεει οτι δε μπορει να κοψει το συγκεκριμενο 5ψηφιο, η ολα η τιποτα! της λεω απο που και ως που; γιατι υπαρχουνε 5ψηφια που ισως χρειαστουνε. Αφου ολα τα 5ψηφια τα εχουνε κανει τωρα για υπηρεσιες.
Μου κανει εντυπωση λοιπον πως καλυπτε μια εταιρια που ειναι κυπριακη κλπ. ψαχνω λοιπον την εταιρια και ειναι συνεργατης της Cosmote.
Το κολπο λοιπον. Σου ερχετε ενα μηνυμα που εχει να κανει με χαμουρογκομενα σε sms αμα εισαι βλακας και αγαμιτος απαντας λοιπον. Το μηνυμα απαξ και το ενεργοποιησεις απαντωντας σου στελνει συνεχεια! καθε αποστολη ΕΙΤΕ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΤΕ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ χρεωνεσαι εσυ κοντα στα 3¤ το μηνυμα! Καποιοι λενε πρεπει να στειλεις τη λεξη STOP. Μα ηδη θα εχεις χρεωθει πανω απο 10¤ μεχρι να ξεμπλεξεις. Αλλιως οπως ειπε κ στη Cosmote πρεπει να παρεις στη εταιρια να σε απενεργοποιησουνε.
Εγω δεν εκανα τιποτε οποτε σταματησε εκει, δεν απαντησα ποτε. Πιθανον λοιπον απλα εχω μεινει μεσα στη database τους και ισως καποια στιγμη να μου ξαναστειλουνε. Δε χρεωνεσαι ομως αμα δε στειλεις ποτε εσυ κατι.
Καθε μηνα το μηνυμα αλλαζει απο οτι καταλαβα απο αυτα που διαβασα για να ψαρωνουνε κοσμο. Σκεψου λοιπον ποσα εκατομμυρια βγαζουνε απο spamming. Με την ευγενικη χορηγια της Cosmote!!
Το καλυτερο τωρα, πως τελικα βρηκε εμενα η εταιρια το νουμερο μου? Αφου μου πε αυτη στη Cosmote οτι καπου εστειλα μηνυμα, το σκεφτικα καλα μετα. Ανατριχιασα οταν μου ηρθε η ''φλασια'' οτι ειχα στειλει στο ΣΚΑΙ στην εκπομπη ''life'' το καλοκαιρι πριν δηλαδη μερικες μερες γιατι δεν ειχα φραγκο και ελεγα μπας, λεω μπας κερδιζα κανα 3ημερο ταξιδι σε ενα νησι. Ανατριχιασα γτ καταλαβα οτι ολοι αυτοι οι διαγωνισμοι μαλλον καν δεν κληρωνουνε τιποτα ( αλλη μια φορα να εχω στειλει αλλα σε ραδιο το θεωρω πιο αξιοπιστο) και μαλον γινοντε για να παιρνει η εταιρια λεφτα για σπαμ και μεριδιο η cosmote σαν παροχος. Μιλαμε για νομιμοτατο σπαμ πουλωντας προσωπικα δεδομενα! με τη συγκαταθεση καναλιων παροχων κ δε ξερω ποιον αλλων!
παρακατω ειναι η εταιρια που συνεργαζετε με την Cosmote
ΕΤΑΙΡΕΙΑ D.C. & T. Ltd
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΜΠΩΝ 30
ΠΟΛΗ ΕΝΓΚΩΜΗ
ΤΚ 2408
ΧΩΡΑ CYPRUS
ΤΗΛ (+211) 1768410, (+211) 1768298
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ SITE ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΕΨΑΞΑ ΣΤΟ internet
αυτη ειναι η κομπινο εταιρια
Για  την προσπάθεια  μας ζητούμε το ελάχιστο από εσάς. 
Κάθε φορά που διαβάζετε μια είδηση κάντε απλά ένα κλικ σε μια διαφήμιση. Ευχαριστούμε. 
ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΝΕ LIKE!


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Η COSMOTE ΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ SPAM ΜΕ ΧΑΜΟΥΡΟΓΚΟΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΣΩΘΕΙΤΕ..."

Leave a reply