Το πονηρό σχέδιο των Τούρκων (αντίστοιχο με όσα έγιναν στη Θράκη) για τη δημιουργία «μουσουλμανικών κατηχητικών» με το κάλυμμα του «πολιτιστικού συλλόγου».Σχεδιάζουν «απόβαση» και στην Αθήνα Έναν περίπου χρόνο πριν και συγκεκριμένως στις 29 Ιανουαρίου 2012, σε άρθρο μας με τίτλο «Ο πλέον επικίνδυνος ισλαμιστής του πλανήτη πάτησε πόδι και στην Ελλάδα», είχαμε αναφερθεί στη δράση του ύπουλου κινήματος του Φετουλλάχ Γκιουλέν, με πλήθος στοιχεία για τη δράση του ανά τον κόσμο μέσω της δημιουργίας προτύπων σχολείων και την οργανωμένη προσπάθεια του για διείσδυση στην Ελλάδα, μέσω της δημιουργίας δήθεν φροντιστηρίων ξένων γλωσσών, δεδομένου ότι η δημιουργία κανονικών σχολείων συναντούσε νομικά κωλύματα.Στο ίδιο άρθρο είχαμε ολοκληρώσει την περιγραφή των πραγματικών δραστηριοτήτων των υποτιθέμενων φροντιστηρίων του και της προπαγανδιστικής δράσεως του εν λόγω τουρκικού θρησκευτικού κινήματος, με την εξής επισήμανση: «Αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι ενώ για όλα αυτά υπάρχουν πλήθος αναφορών από αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες πληροφοριών και ασφαλείας προς το ΥΠΕΞ (φυσικά, πλήρη γνώσηέχει και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη), κανείς δεν φαίνεται να ασχολείται με αυτή την προφανή και οργανωμένη τουρκική θρησκευτική διείσδυση.Σοβαρή απειλήΗ τελευταία, μαζί με την πολιτιστική διείσδυση (τουρκικές τηλεοπτικές σειρές, εκατοντάδες «καλλιτεχνικές» εκδηλώσεις στη Θράκη κ.ά) και την οικονομική (εξαγορές επιχειρήσεων σε ζωτικές περιοχές), θεωρούνται ακόμη και από πρωτοετείς φοιτητές διεθνών σχέσεων ή στρατηγικών σπουδών σοβαρές απειλές εθνικής ασφάλειας. Για την τουλάχιστον άσχετη ελληνική πολιτική ηγεσία δεν τρέχει τίποτε...».Τρέχει, όμως, από πλευράς των Τούρκων οπαδών του Γκιουλέν και τώρα και του σεΐχη Νουρσί, όπως προκύπτει από νεότερες πληροφορίες, οι οποίοι, εκμεταλλευόμενοι την απίστευτη ανοχή των ελληνικών Αρχών, επιδιώκουν να επεκτείνουν τα σχολεία τους στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Να σημειωθεί ότι οι γκιουλενιστές λειτουργούν ήδη «φροντιστήρια ξένων γλωσσών» (σ.σ.: στην ουσία αυτό που γίνεται εκεί είναι κατήχηση στη διδασκαλία του Γκιουλέν) με την επωνυμία ΕΛΙΤ στην Κομοτηνή (Φιλιππουπόλεως 2) και παραρτήματα στην Ξάνθη και στον οικισμό Λυκείου του νομού Ροδόπης, ενώ πέραν αυτών η διάδοση της διδασκαλίας του Γκιουλεν γίνεται και σε ιδιωτικά διαμερίσματα (ένα στην Κομοτηνή και ένα στην κοινότητα Κιμμερίων στην Ξάνθη) και σε ακόμη ένα τέτοιο παρα-σχολείο, μόνο για κορίτσια, στην οδό Στενημάχου 23 στην Ξάνθη.Αποτέλεσμα της παραπάνω ελληνικής ανοχής είναι και η πρόσφατη δραστηριοποίηση ενός συγγενούς τάγματος με το κίνημα Γκιουλέν και συγκεκριμένως των οπαδών του Σαΐντ Νουρσί, ένα ισλαμικό ιδεολογικό ρεύμα από το οποίο προήλθε και το κίνημα του Γκιουλέν.«Αδελφοσύνη»Το συγκεκριμένο τάγμα εμφανίζεται με το προσφιλές στους Τούρκους κάλυμμα του «Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου», ο οποίος φέρει την προδιαθέτουσα θετικώς ονομασία «Αδελφοσύνη». Την ίδια τακτική ακολουθούν, ωδ γνωστόν, και οι ανά τον κόσμο οργανώσεις και σχολεία του κινήματος Γκιουλέν (π.χ., «Αρμονία», «Ορίζων» κ.λπ.). Όπως αναφέρεται στο πρόσφατο βιβλίο του συντάκτη του παρόντος για τη μυστική δράση των Τούρκων στην Ελλάδα, αυτός ο ψευδεπώνυμος «πολιτιστικός και μορφωτικός σύλλογος» ιδρύθηκε στις 16 Νοεμβρίου 2006, με έδρα την Ξάνθη (Τσιμισκή 24) και παράρτημα στην Κομοτηνή (Βασιλέως Παύλου 8), ενώ -όπως μάθαμε πρόσφατα- απέκτησε παράρτημα και στη Θεσσαλονίκη (Καμβουνίων 8). Σημ.: Περισσότερα στοιχεία για τον επισήμως δηλωθέντα σκοπό του κ.λπ. αναφέρονται στο εν λόγω βιβλίο.Πρόεδρος της «Αδελφοσύνης» και ιδρυτικό της μέλος είναι ο καθηγητής αγγλικών Μουχαρέμ Καλεντζή, ιδρυτικό επίσης μέλος του ΚΕΠΡΟΜ (Κέντρο Προβληματισμού της Μειονότητας). Μετά από κάποια περίοδο αφανούς δραστηριότητας, η «Αδελφοσύνη» συμμετέσχε πέρυσι στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης (24-27.5.2012), με σκοπό, σε πρώτη φάση, την εξοικείωση του ελληνικού κοινού με τα διδάγματα του Σαΐντ Νουρσΐ και, σε μία δεύτερη, την ανοχή και ενδεχομένως τον προσηλυτισμό τους. Κατά τη διάρκεια της εκθέσεως, ο πρόεδρος της «Αδελφοσύνης» γνωρίστηκε και με τον Τούρκο Γενικό Πρόξενο στη Θεσσαλονίκη Τουγρούλ Μπίλτεκιν, με τον οποίο διατηρεί έκτοτε επαφές.Το φεστιβάλΑκολούθησε τρείς μήνες αργότερα η συμμετοχή της «Αδελφοσύνη» στο Φεστιβάλ Νεολαίας Κενταύρου, το οποίο διοργανώνει η γνωστή Οργάνωση Νέων Ακαδημαϊκών (Οεηο Ακ3άθηιΐδγβη1εΓ Τορ1υ1υ.§ιι), η οποία διαθέτει 18 παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα (σε πόλεις στις οποίες υπάρχουν Τούρκοι φοιτητές) και υπάγεται στον Σύλλογο Επιστημόνων της Μειονότητας, που με τη σειρά της, ελέγχεται πλήρως από το Προξενείο Κομοτηνής. Σύμφωνα με πληροφορίες Πομάκων της περιοχής, στο φεστιβάλ αυτό η «Αδελφοσύνη» διένειμε μεγάλο αριθμό φυλλαδίων και βιβλίων σχετικά με τα διδάγματα και τη φιλοσοφία του Σαΐντ Νουρσί στους κατοίκους της περιοχής, ενώ μετά τη συμμετοχή αυτή επισημάνθηκαν επανειλημμένα ταξίδια του προέδρου του συλλόγου στο χωριό Κένταυρο» και άλλα χωριά της Ξάνθης.***Ονειρεύονται τη νύμφη του Βορρά ως το ορμητήριο τους για όλα τα ΒαλκάνιαΑπαιτούν δικό τους θρησκευτικό κέντρο ως αντάλλαγμα για το Οικ. Πατριαρχείο!Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ της «Αδελφοσύνης» στη Θεσσαλονίκη έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον γιατί, εκτός από την κατήχηση ατόμων στις ιδέες του Τάγματος, λειτουργεί στο ίδιο παράρτημα (Καμβουνίων 8) και ξενώνα στον οποίο φιλοξενεί Τούρκους φοιτητές ή επισκέπτες από την Τουρκία, με προφανή σκοπό τη διάδοση των ιδεών του τάγματος, ενώ όλες οι ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η δράση της τυγχάνει της υποστηρίξεως του Τούρκου Γενικού Προξένου στη Θεσσαλονίκη Τουγρούλ Μπΐλτεκιν.Αυτό που έχει, όμως, μεγαλύτερη σημασία είναι ο απώτερος στόχος του συγκεκριμένου συλλόγου, ο οποίος προκύπτει από μία συνέντευξη που έδωσε ο πρόεδρος του Μουχαρέμ Καλεντζή στις 4 Ιανουαρίου 2012. Σύμφωνα με αυτήν, σκοπός του συλλόγου είναι να λειτουργήσουν στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα τμήματα κατηχήσεως στη ιδεολογία του τάγματος και να μεταφρασθούν στα ελληνικά οι θρησκευτικές εκδόσεις του.Από την ίδια συνέντευξη προκύπτει και μία άλλη ακόμη σημαντικότερη για την Ελλάδα επιδίωξη του εν λόγω συλλόγου και συγκεκριμένως η λειτουργία στη Θεσσαλονίκη ειδικού διδακτικού κέντρου και η ανάδειξη της σε πρωτεύουσα του τάγματος σε ολόκληρα τα ΒαλκάνιαΗ επιλογή της Θεσσαλονίκης ως πρωτεύουσας ενός ισλαμικού κινήματος δεν εμφανίζεται για πρώτη φορά. Στο προαναφερθέν βιβλίο του συντάκτη του παρόντος αναφέρεται (σελ 240-241) ολόκληρο το κείμενο ενός δελτίου πληροφοριών αρμόδιας ελληνικής υπηρεσίας με ημερομηνία 13 Φεβρουαρίου 1998. Το δελτίο αναφέρεται στην επίσκεψη του Πατριάρχη Βαρθολομαίου στον πρώην Πρόεδρο των ΗΠΑ Τζίμμυ Κάρτερ, στον οποίο ο Πατριάρχης, που συνοδευόταν από αντιπρόσωπο του Φ. Γκιουλεν, έθεσε το θέμα της επαναλειτουργίας της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης. Η θέση του εκπροσώπου του Γκιουλεν, Αλλαετίν Κανιά, για το θέμα αυτό ήταν η εξής: «Εάν το ελληνικό κράτος μας επιτρέψει να ιδρύσουμε μία σχολή του πνευματικού μας αρχηγού Φετουλλάχ Γκιουλεν στη Θεσσαλονίκη, τότε το πρόβλημα αυτό λύνεται αμέσως».Η ταύτιση των στόχων των δύο αυτών συγγενών ταγμάτων σίγουρα δεν είναι τυχαία και ενδεχομένως να βασίζεται στη συλλογιστική «Πατριαρχείο εσείς στη δική μας συμπρωτεύουσα, αντίστοιχος δικός μας θεσμός στη δική σας συμπρωτεύουσα». Εάν το θέμα αυτό ετέθη τότε από τον Γκιουλέν και τώρα από τους οπαδούς του Σαΐντ Νουρσί, ενδεχομένως αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι οι σχέσεις του Γκιουλέν με την κυβέρνηση Ερντογάν είναι τεταμένες εδώ και αρκετό καιρό.Ως τουρκική επιδίωξη, όμως, η Θεσσαλονίκη φαίνεται να παραμένει σταθερός στόχος της Τουρκίας. Και αυτό σίγουρα είναι ένα θέμα με το οποίο πρέπει να ασχοληθεί με τη δέουσα σημασία η παρούσα ελληνική κυβέρνηση και όχι ο Μπουτάρης...Από τον Μάνο ΗλιάδηΚυριακάτικη Δημοκρατία 3 Μαρτίου 2013- Ζωηφόρος