Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Τόμσεν σε Άδωνι: -Έμαθα είσαι δημοφιλής – Εγώ; Εμένα με βρίζουν οι πάντες


Μέσα στα μέλια ήταν η συνάντηση του Πολ Τόμσεν με τον Άδωνι Γεωργιάδη με τους συνομιλητές να ανταλλάσουν φιλοφρονήσεις.

Ο Δανός αιφνιδίασε τον κ. Γεωργιάδη λέγοντας του: «Εμαθα για εσάς ότι είστε δημοφιλής στην Ελλάδα». «Εγώ δημοφιλής; Που με βρίζουν οι πάντες;», αντέτεινε έκπληκτος ο νέος υπουργός Υγείας, σύμφωνα με τον Βηματοδότη.

Και ανταπέδωσε τη φιλοφρόνηση λέγοντας «Εσείς, κύριε Τόμσεν, είστε ο δημοφιλής. Στην Ελλάδα είστε ένας... σταρ».
πηγη

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Τόμσεν σε Άδωνι: -Έμαθα είσαι δημοφιλής – Εγώ; Εμένα με βρίζουν οι πάντες"

Leave a reply