Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Γιάννης Στουρνάρας: «θαυμάζω τον Βόλφγκαγκ Σόιμπλε»


«Ποιός άλλος στη θέση του Σόιμπλε, παράλυτος, θα έπαιζε έναν τέτοιο ρόλο; Αξίζει τον θαυμασμό μας, αν και ξέρω ότι παρεξηγούμαι που το λέω αυτό», δηλώνει ο Γιάννης Στουρνάρας και μιλά για όσα γίνονται πίσω από τις κλειστές πόρτες του Eurogroup και την κριτική την οποία δέχεται.

Ο υπουργός Οικονομικών εξαίρει την αυταπάρνηση του Γερμανού ομολόγου του, ενώ αφήνει να εννοηθεί πως μέχρι πρότινος δεν είχε καλή εντύπωση για την Ελλάδα: «δεν θέλω να ξέρετε τι μου έλεγε ο Σόιμπλε, πέρυσι, τι μου έλεγαν όταν πήγα πρώτη φορά στο Eurogroup! Πιστεύω, όμως, ότι του έχω αλλάξει άποψη. Αυτό έχει φανεί ήδη από τη στάση της Γερμανίας. Θα τα γράψω όλα σε βιβλίο όταν έρθει η ώρα. Αυτά, για όσους θεωρούν πως δεν έχει γίνει τίποτα για να σωθεί η πατρίδα».

«Στο Eurogroup έχω μόνο φίλους», συνεχίζει ο κ. Στουρνάρας και παραδέχεται πως οι υποστηρικτές της χώρας μας στις συνεδριάσεις έχουν αυξηθεί. «Πέρυσι τον Ιούλιο που πήγα, είχα πολύ λίγους υποστηρικτές. Σήμερα, οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, είναι υποστηρικτές μας. Βέβαια, επιμένουν στην τήρηση των υποχρεώσεών μας στο ακέραιο. Σέβονται την προσπάθεια του Ελληνικού λαού, άλλωστε, το είπε και ο κ. Σόιμπλε που ήρθε εδώ, αλλά δεν νερώνουν το κρασί τους καθόλου. Ενώ τηρήσαμε 21 από τα 22 προαπαιτούμενα, για ένα προαπαιτούμενο καθυστέρησαν τη δόση για μία ημέρα», συμπληρώνει.

Τονίζοντας πως το Μνημόνιο είναι μία δυσάρεστη, αλλά αναπόφευκτη, αναπόφευκτη απόφαση, ο υπουργός Οικονομικών μιλά και για την κριτική που δέχεται, ακόμα και από την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ: «αυτό σημαίνει ότι κάνω σωστά την δουλειά μου! Έχω, όμως, πολλούς φίλους, μην κοιτάτε τι λένε δημόσια. Είναι ένα απομεινάρι του παλιού πολιτικού συστήματος. Εγώ δεν είμαι πολιτικός, λέω την αλήθεια και με αυτό τον τρόπο μπορώ να περνάω την πολιτική μου. Ο κόσμος αναγνωρίζει ότι είναι δυσάρεστα τα μέτρα, αλλά είναι αναγκαία. Εάν έπεφτα στην παγίδα να λαϊκίζω, νομίζω πως δεν θα ήμουν σήμερα υπουργός Οικονομικών. Και δεν τον μετάνιωσα βέβαια. Εδώ είμαι από πατριωτικό καθήκον. Είναι σαν να είμαστε σε πόλεμο και η πατρίδα μου ζήτησε να πάρω τα όπλα. Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ»

«Ξέρω πάρα πολύ καλά τους κινδύνους που ανέλαβα και αποδέχθηκα να είμαι εδώ», καταλήγει ο κ. Στουρνάρας, απαντώντας στο εάν φοβάται πως στο μέλλον θα μετατραπεί σε αποδιοπομπαίο τράγο από όσους σήμερα ψηφίζουν τα νομοσχέδιά του.
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Γιάννης Στουρνάρας: «θαυμάζω τον Βόλφγκαγκ Σόιμπλε»"

Leave a reply