Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Συγκλονιστικό βίντεο με κορίτσι που συνέρχεται από τη επίθεση χημικών.«Είμαι ζωντανή, είμαι ζωντανή»


«Είμαι ζωντανή, είμαι ζωντανή» φωνάζει ένα μικρό κορίτσι όπως μεταδίδει η Washington Post την ώρα που συνέρχεται στο νοσοκομείο πιάνοντας διάφορα μέρη του σώματός του για να το συνειδητοποιήσει ύστερα από την επίθεση με χημικά που πραγματοποιήθηκε έξω από τη Δαμασκό όπου σχεδόν 1300 άνθρωποι (αρκετά παιδιά) έχασαν τη ζωή τους ανάμεσα στους οποίους δυστυχώς και οι γονείς του παιδιού.




Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο.

πηγη

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ..για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!
Τα σχόλια  είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.
Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Συγκλονιστικό βίντεο με κορίτσι που συνέρχεται από τη επίθεση χημικών.«Είμαι ζωντανή, είμαι ζωντανή»"

Leave a reply