Breaking News:

Τελευταιες αναρτησεις

Επιλεγμένα

Tο ξέσπασμα του Παπαδάκη: “Εγώ τη συγνώμη σας δεν τη δέχομαι! Δεν θα αποσύρω την αγωγή”

Έξαλλος έγινε ο Γιώργος Παπαδάκης σήμερα το πρωί! Ο λόγος;

Επειδή το όνομά του φέρεται να εμπλέκεται στην υπόθεση των 600 δισεκατομμυρίων του Αρτέμιου Σώρρα. Ο φερόμενος ως εκπρόσωπος του επιχειρηματία, Μανώλης Λαμπράκης, «είπε ότι εγώ χρηματίστηκα από μεγάλη διαφημιστική εταιρεία για να αλλάξω στάση».

Ο δημοσιογράφος έχει ήδη κινηθεί νομικά και την αγωγή του δεν την παίρνει με τίποτε πίσω, παρόλο που χθες ο δικηγόρος του Λαμπράκη πήρε τηλέφωνο προκειμένου να τα βρουν: «Σε ότι αφορά στη δική μου επιταγή, επειδή την έχω ανάγκη, θα σας κάνω μια αγωγή κύριε Λαμπράκη. Θα διεκδικήσω τουλάχιστον 5-6 εκατομμύρια από τα 600 δις που έχετε, να τα δώσω στους φτωχούς. Δεν έχει τολμήσει κανένας να πει ότι τα παίρνω, θα τολμήσετε εσείς; Για όνομα του Θεού και της Παναγίας! Μην ξανασχολειθείτε με μένα! Εγώ τη συγνώμη σας δεν τη δέχομαι! Στα δικαστήρια! Και μην ξαναβάλετε άνθρωπο να με πάρει τηλέφωνο να αποσύρω την αγωγή και τη μήνυση»!




ΠΗΓΗ
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ.ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Follow any responses to the RSS 2.0. Leave a response

0 σχόλια for "Tο ξέσπασμα του Παπαδάκη: “Εγώ τη συγνώμη σας δεν τη δέχομαι! Δεν θα αποσύρω την αγωγή”"

Leave a reply